
U staat op het punt uw foto veilig door te sturen naar medium Monique voor een persoonlijke fotoreading. Via deze foto kan medium Monique zich gerichter afstemmen op jouw energie en situatie, zodat je tijdens het consult snellere en concretere inzichten ontvangt over liefde, relaties, werk of toekomst.
Stuur een foto door naar medium Monique.
Met behulp van uw foto zal medium Monique via de telefoon of e-mail meer kunnen vertellen.
U kan meerdere foto's uploaden naar één of meerdere mediums van mediums.lu. Het doorsturen van de foto's zelf is gratis.
Monique, wat een bijzondere vrouw. Oprecht hartelijk DANK. Erg goed en duidelijk. Ze draait er geen doeken om. Ik hoop echt dat de tijd uitkomt. Groetjes Stella.
Ho iMonique. Dank je wel voor je duidelijke reading en vooral ook voor je coaching. u hebt mij enorm verder geholpen, ik ga zeker aan de slag met wat je me gezegt hebt en ga dit ook echt op papier zetten. je bent een top medium!
In één woord: geweldig! Na ruim twee maanden was er eindelijk weer contact tussen mij en mijn partner, precies op de datum die Monique had voorspeld: woensdag 24 juni! Ik stond versteld toen haar voorspelling daadwerkelijk uitkwam. Monique is eerlijk, direct en snel in haar antwoorden. Het gesprek gaf mij veel rust en vertrouwen. Mijn advies: bel Monique! Ik ben ontzettend tevreden en kijk uit naar de rest van haar voorspellingen. Tot gauw, Monique!
Monique is een aanrader. Een aantal malen heb ik met haar gesproken en dan komt ze snel tot de kern. Zij geeft bruikbare adviezen en ziet alles heel duidelijk. Heel knap hoe ze de dingen ziet en aanvoelt. Lieve groeten Mar.
hoi monique wat een mooie uitkomst weer alles klopt ik bel je nog voor de woning mvg helena
Lieve Monique, onvoorspelbaar sterke medium. Ik herinner mij in december heel goed dat je me voorspelde dat ik mijn geliefde moet losaten en midden mei dagelijks contact met ontmoeting, uitgekomen. Toppertje de beste. Frida.
Monique, bedankt. Je bent zo open en je geeft onmiddellijk rake en juiste antwoorden. Ik heb er een heel goed gevoel aan overgehouden en weet nu dat ik steeds op je steun kan rekenen. Nogmaals dank.
Beste Monique, eindelijk jij heb mij puzzel stukken gevonden en daar mee geholpen en het inzicht over mij vriend. Heel erg bedankt Joy.
Ik heb Monique het afgelopen half jaar een paar keer gesproken over mijn situatie en wat er in mijn leven speelde. Ik ervaar haar als iemand met een nuchtere en positieve benadering, die tegelijk ook heel bekrachtigend werkt. Ze helpt je om meer te accepteren, vertrouwen te hebben in wat komt en te erkennen dat wat echt voorbestemd is, niet aan je voorbijgaat. Wat ik ook waardeer is dat ze veel met tijdsaanduidingen werkt, al merkte ik zelf soms dat ik daarin nog een les had om niet te veel vast te klampen aan timing en verwachtingen. Dat inzicht heb ik van haar kunnen meenemen en dat heeft me geholpen om dingen meer los te laten en met meer vertrouwen te laten ontvouwen.
Hey Monique, Het gesprek heeft me enorm opgelucht, ik laat het op me afkomen en je hoort zeker van me. Dank je voor je luisterend oor.
Net een fijn consult gehad. Zonder veel te vertellen kan deze dame zeggen waarover het gaat. Een aanrader.
Lieve Moniqeu, dankjewel voor de voorspelling. Klopte helemaal, ik bel jou volgende maand terug. Veel liefs Marianne.
Beste Monique, ik wil hier toch even iets neerschrijven want helaas was mijn krediet op maar ik vind je uitleg en inzicht in de kaarten heel goed, en ook dingen waarom ik niet gevraagd had kwamen aan het licht, mijn hartelijk dank hiervoor ik contacteer je zo snel mogelijk Anja xxx
Dank je wel, lieve Monique. Altijd fijn om je te spreken en ik weet van in het verleden dat er veel uitkomt wat je zegt. Dus nu zal dat ook zo zijn. Ik zie er heel erg naar uit :) Hartelijk bedankt.
Monique is een echte aanrader, spreekt vanuit haar hart. Ongelooflijk hoe ze alles eruit kon halen. Elise xx
Lieve beste Monique, Jouw voorspelling over dat ene waar ik lang op zat te wachten is uitgekomen. Ongelofelijk wat goed van jou en ik ben ontzettend blij. Dank je wel, you are the best. Hele dikke knuffel.
Lieve Monique, wat hadden wij een mooi gesprek, je boodschap was best confronterend en verdrietig maar ik zal ermee verder moeten, dank je wel voor je tijd en luisterend oor, dankbaar voor je wijze woorden, Macha.
Monique zit altijd goed met tijdsaanduiding en hoe iemand in zijn vel zit. Dankjewel voor de fijne gesprekken. Liefs San.
Hallo Monique, gisteravond een gesprek gehad. Wat voelde ik mij gesteund in deze moeilijke periode. Ga je zeker nog een keer bellen.
Ik heb Monique net weer gesproken. Alles wat zij heeft voorspeld is uitgekomen!! Zelfs wat tijd betreft zit zij er bovenop! Het is een echte topper!! En wel 1000 sterren waard! Dus twijfel niet om te bellen.. ik weet zeker dat je er geen spijt van krijgt!!