
U staat op het punt uw foto veilig door te sturen naar medium Carola voor een persoonlijke fotoreading. Via deze foto kan medium Carola zich gerichter afstemmen op jouw energie en situatie, zodat je tijdens het consult snellere en concretere inzichten ontvangt over liefde, relaties, werk of toekomst.
Stuur een foto door naar medium Carola.
Met behulp van uw foto zal medium Carola via de telefoon of e-mail meer kunnen vertellen.
U kan meerdere foto's uploaden naar één of meerdere mediums van mediums.lu. Het doorsturen van de foto's zelf is gratis.
Lieve Carola, wil je bedanken voor het fijne gesprek. Dank U voor alle adviezen. Ik bel je zeker terug. Lotte.
Carola jij bent de beste! Alles wat zij zegt is waar, echt een aanrader voor iedereen. Xx J
Geweldig, helemaal top. Je voorspellingen kloppen iedere x weer. Ik zal je zeker vaker bellen. Super vriendelijke dame die ook mag gerekend worden tot de club van de betere mediums Bedankt Carola.
Fijn gesprek gehad met Carola, en met veel inzichten. Ik zal er zeker wat mee doen. Je bent to the point en hebt een leuke stem. Ik ga je over 6 weken terug bellen met het goede nieuws want ik blijf positief. Je bent zeker een aanrader, bedankt en tot snel. Elise.
Bedankt voor het zeer verhelderende gesprek Carola.. Heb er enorm veel aan gehad. Zeker geen toeval geweest dat ik je trof aan de lijn. Ga je zeker nog terugbellen. Liefs Claudia.
Carola jij bent echt een geweldig medium. je zit steeds raak. mijn rots in de branding die rust in mijn leven brengt. hoop je snel te spreken, veel van wat je hebt verteld is uitgekomen. liefs Bea.
Wow Carola, ik kon het me niet voorstellen. maar wat je voorspelde kwam binnen een paar weken uit. De persoon ook precies beschreven. Je bent zo een hulp voor mij bedankt en liefs Anna.
Carola gesproken ze heeft me geholpen uit me twijfels en eruitgehaald wat ik dacht, hartelijk dank hiervoor.
Carola, weer zat jij juist. Opnieuw kon jij mij weer voorzien van informatie. Je bent een topper, dankjewel
Wat een leuke vrouw en prettig medium. Verfrissend eerlijk. Goede, waardevolle inzichten en super advies.
Ik wil even bevestiging geven aan jouw Carola. Je hebt het goed gezien kwa de gebeurtenis op het werk. Je zat er goed bij ik heb de veranderingen ondergaan en mijn baas is enorm tevreden. Met mij zoals jij zij.
Lieve lieve Carola...voor de zoveelste keer heb je weer gelijk gehad...ik had je afgelopen keer gebeld en je zei nog...deze week zie je hem toch weer...ik had je verteld dat ik vorig weekend ( zondag ) bij hem was etc...ik had je daarna gebeld en je zei nog je zal hem zeker zien..ik zei nog...denk het niet want ik zie hem de week erop... Nou...we hadden gister( vrijdagav).met elkaar gebeld en hij zei nog...ik app je morgen( vandaag...zaterdag e hij is hier komen eten...nog even tv gekeken en hij ging op tijd weer naar huis...dus jou voorspelling is weer uitgekomen. Ik ga je as week zsm bellen en vertel je nog wel meer. Je bent super!... hele warme gr henny
Carola je bent gewoon super. Ik hou van u manier van werken. Gewoon zo goed in aanvoelen en dat is top. Ik raad u aan. Ayla.
Lieve Carola Nou weer een voorspelling uitgekomen R...heeft vandaag berichtje gestuurd of ik straks bij hem wil komen... Ik ga dus ook zo naar hem toe..blijkbaar vindt hij het geen probleem dat ik daar weer kom..maar laatste keer was 4 wkn geleden... Je zei het laatst nog..je zei zo mij niks verbazen dat je hem zondag( vandaag14 juni) zie Ik bel je as week en dan hoor je wel eea.. Je bent een topper...maar dat wist je al Warme gr Henny
Lieve Carola. Jij bent een engel met een hart van goud, je gaf me vertrouwen en eindelijk komt er rust in mijn gedachten. Ik wens je veel liefde en licht toe.
Alles dat Carola mij heeft mogen doorgeven op het gebied van werk en relaties klopte en dat zonder informatie vooraf. Annicka is sowieso een hele fijne vrouw om mee te praten die zich goed kan verplaatsen in de persoon die haar belt. Als je ergens mee zit, raad ik je aan haar eens te bellen. Zodra de oude deuren gesloten zijn en de nieuwe open zijn gegaan, hoor je het van mij. Lea.
Weer een fijn gesprek gehad! Dankjewel!
Carola, je bent een van de beste op deze lijn. Alles klopt wat je zegt. Hartelijk dank voor alle hulp, steun, adviezen en inzichten van het afgelopen jaar, ik heb er veel aan gehad. Liefs A
Hi Carola... Als eerste dank je voor het fijne gesprek vanavond. Hij heeft R dus...gereageerd op mijn bericht...was rond 23.15..hij zei..nu even bellen ik had hem gebeld en hij vertelde hoe het eea is gebeurt,,,niet leuk allemaal...maar dat vertel ik je de volgende keer.. In iedere geval hebben we elkaar gesproken door telefoon.. Hij zei nog wel gaan elkaar snel zien.. Was een heel fijn gesprek. Ik bel je snel weer...hoop dat het met mijn zoon zoals je zei ook goed komt.. Jij dank je voor het fijne gesprek..je bent en blijft een topvrouw. Lieve groetjes Henny
Hi Carola Er is weer een voorspelling uitgekomen. Ik hoop je zsm te kunnen spreken zodat ik de voorspelling die je had gedaan , aan je te vertellen. Lieve gr henny