Betrouwbaar medium Carola is op dit moment niet bereikbaar.
Probeer het later opnieuw.
Of bekijk welke mediums er nu wél online zijn:
Heb jij een consult gehad met medium Carola?
Jouw getuigenis geeft anderen vertrouwen en helpt hen een betrouwbaar medium te vinden.
Lieve Carola, wil je bedanken voor het fijne gesprek. Dank U voor alle adviezen. Ik bel je zeker terug. Lotte.
Carola jij bent de beste! Alles wat zij zegt is waar, echt een aanrader voor iedereen. Xx J
Geweldig, helemaal top. Je voorspellingen kloppen iedere x weer. Ik zal je zeker vaker bellen. Super vriendelijke dame die ook mag gerekend worden tot de club van de betere mediums Bedankt Carola.
Fijn gesprek gehad met Carola, en met veel inzichten. Ik zal er zeker wat mee doen. Je bent to the point en hebt een leuke stem. Ik ga je over 6 weken terug bellen met het goede nieuws want ik blijf positief. Je bent zeker een aanrader, bedankt en tot snel. Elise.
Bedankt voor het zeer verhelderende gesprek Carola.. Heb er enorm veel aan gehad. Zeker geen toeval geweest dat ik je trof aan de lijn. Ga je zeker nog terugbellen. Liefs Claudia.
Carola jij bent echt een geweldig medium. je zit steeds raak. mijn rots in de branding die rust in mijn leven brengt. hoop je snel te spreken, veel van wat je hebt verteld is uitgekomen. liefs Bea.
Wow Carola, ik kon het me niet voorstellen. maar wat je voorspelde kwam binnen een paar weken uit. De persoon ook precies beschreven. Je bent zo een hulp voor mij bedankt en liefs Anna.
Carola gesproken ze heeft me geholpen uit me twijfels en eruitgehaald wat ik dacht, hartelijk dank hiervoor.
Carola, weer zat jij juist. Opnieuw kon jij mij weer voorzien van informatie. Je bent een topper, dankjewel
Wat een leuke vrouw en prettig medium. Verfrissend eerlijk. Goede, waardevolle inzichten en super advies.
Ik wil even bevestiging geven aan jouw Carola. Je hebt het goed gezien kwa de gebeurtenis op het werk. Je zat er goed bij ik heb de veranderingen ondergaan en mijn baas is enorm tevreden. Met mij zoals jij zij.
Lieve lieve Carola...voor de zoveelste keer heb je weer gelijk gehad...ik had je afgelopen keer gebeld en je zei nog...deze week zie je hem toch weer...ik had je verteld dat ik vorig weekend ( zondag ) bij hem was etc...ik had je daarna gebeld en je zei nog je zal hem zeker zien..ik zei nog...denk het niet want ik zie hem de week erop... Nou...we hadden gister( vrijdagav).met elkaar gebeld en hij zei nog...ik app je morgen( vandaag...zaterdag e hij is hier komen eten...nog even tv gekeken en hij ging op tijd weer naar huis...dus jou voorspelling is weer uitgekomen. Ik ga je as week zsm bellen en vertel je nog wel meer. Je bent super!... hele warme gr henny
Carola je bent gewoon super. Ik hou van u manier van werken. Gewoon zo goed in aanvoelen en dat is top. Ik raad u aan. Ayla.
Lieve Carola Nou weer een voorspelling uitgekomen R...heeft vandaag berichtje gestuurd of ik straks bij hem wil komen... Ik ga dus ook zo naar hem toe..blijkbaar vindt hij het geen probleem dat ik daar weer kom..maar laatste keer was 4 wkn geleden... Je zei het laatst nog..je zei zo mij niks verbazen dat je hem zondag( vandaag14 juni) zie Ik bel je as week en dan hoor je wel eea.. Je bent een topper...maar dat wist je al Warme gr Henny
Lieve Carola. Jij bent een engel met een hart van goud, je gaf me vertrouwen en eindelijk komt er rust in mijn gedachten. Ik wens je veel liefde en licht toe.
Alles dat Carola mij heeft mogen doorgeven op het gebied van werk en relaties klopte en dat zonder informatie vooraf. Annicka is sowieso een hele fijne vrouw om mee te praten die zich goed kan verplaatsen in de persoon die haar belt. Als je ergens mee zit, raad ik je aan haar eens te bellen. Zodra de oude deuren gesloten zijn en de nieuwe open zijn gegaan, hoor je het van mij. Lea.
Weer een fijn gesprek gehad! Dankjewel!
Carola, je bent een van de beste op deze lijn. Alles klopt wat je zegt. Hartelijk dank voor alle hulp, steun, adviezen en inzichten van het afgelopen jaar, ik heb er veel aan gehad. Liefs A
Hi Carola... Als eerste dank je voor het fijne gesprek vanavond. Hij heeft R dus...gereageerd op mijn bericht...was rond 23.15..hij zei..nu even bellen ik had hem gebeld en hij vertelde hoe het eea is gebeurt,,,niet leuk allemaal...maar dat vertel ik je de volgende keer.. In iedere geval hebben we elkaar gesproken door telefoon.. Hij zei nog wel gaan elkaar snel zien.. Was een heel fijn gesprek. Ik bel je snel weer...hoop dat het met mijn zoon zoals je zei ook goed komt.. Jij dank je voor het fijne gesprek..je bent en blijft een topvrouw. Lieve groetjes Henny
Hi Carola Er is weer een voorspelling uitgekomen. Ik hoop je zsm te kunnen spreken zodat ik de voorspelling die je had gedaan , aan je te vertellen. Lieve gr henny
Fijn gesprek! Alles doornemen en weer verder! Dankjewel!
Carola ik heb u gesproken en wil u bij deze danken voor het gesprek. ik sta versteld van wat je allemaal zag. Lieve groeten Leonie.
Hi Carola... Ik ga je volgende week weer even bellen... Dank je...voor het luisteren van afgelopen keer aan telefoon... Je bent een topper Gr Henny
Hi Carola, er zijn weer 2 voorspellingen uitgekomen. Ik ga je morgen je zsm bellen en hoop dat ik je telefonisch te pakken kan krijgen en dat ik het tegen je kan vertellen. Warme gr Henny.
Heel scherp en komt snel tot de kern. Begrijpt ook veel en zegt het zoals het is. Aanrader.
Lieve carola...jou vandaag gesproken...je verteld over ea betreft mijn dochter...je vertelde aantal weken geleden aan mij nog over haar...je voorspelling is uitgekomen...zoals vele voorspellingen die zijn uitgekomen...dank je wel weer voor het gesprek en hoop dat je voorspelling ook weer uitkomt dat ik R deze maand nog mag kunnen zien... Ik bel je zsm weer en als het zover is dan laat ik je het zsm weten...je bent een lieverd...topvrouw...warme gr Henny
Hi Carola... Ik ga je snel bellen...ik heb je eea te vertellen Tot gauw en je voorspellingen komen altijd uit... Je bent een toppertje Lieve gr henny
Wauw Carola heeft me een paar dingen gezegd hoop dat het uitkomt, maar ze is een super lieve vrouw. Liefs Lydia.
Altijd fijn om alles ff te bespreken met je! Dankjewel! X
Altijd fijn om alles ff te bespreken met je! Dankjewel! X
Carola alles is uitgekomen zoals je had voorspeld. Nu nog het kleine stukje. Ben heel blij dat ik met jou heb gebeld. Je bleef je bij je standpunt. Je bent echt goed in je voorspellingen. Dankjewel Elizabeth.
Lieve carola... Ik ga je snel weer bellen. Dank je wel altijd voor je luisterde oor..geduld en juiste vporspellingen Lieve warme groetjes Henny
Super bedankt voor je hulp! Ik voel me een stuk rustiger nu
lieve Carola, Ik wil jou langs deze weg heel veel bedankjes geven . Je legt de situatie goed uit. en ik kan hier verder mee .
Lieve Carola, wil je nog even bedanken voor je steun, raad en geduld weer met ons laatste gesprek. Veel van je voorspellingen zijn uitgekomen soms snel soms later, tijd is altijd moeilijk. Nogmaals dank je wel, je bent een topper en veel lieve warme groetjes Henny.
Carola is een aangenaam helderziende. Jij hebt mij ontbrekende puzzelstukjes gegeven. Jij bent een echte aanrader. Sura x
Carola, een maand geleden gesproken. 4 weken later komen de voorspellingen uit over de liefde. Ik had het nooit meer verwacht maar elk detail die jij voorspelde is uitgekomen. Ik wist niet goed of ik werkelijk wel wakker was. Meer sterren waard. Krachtige rechtuit medium. Liefs Maha.
Carola is de allerbeste op de lijn!! Ik zou niet weten wat ik zonders haar gaves zou moeten! J bent een topper.
Lieve Carola ik ben je zo dankbaar. Wat ben je een fantastisch mens wat je ziet en zegt klopt exact . Jij bent een vrouw zo puur en eerlijk. Dankjewel X Fijne feestdagen en goed gezondheid gewenst .X
Lieve lieve Carola Gister weer even met je gebeld...dank je weer voor je engelengeduld en ik hoop dat wat je hebt gezegd...dat hij toch eea laat weten...dat dit uitkomt.... Dank je weer voor het luisteren... Weet niet wanneer ik hem weer zal zien..maar uiteraard laat ik jou dit weten en hoop echt dat hij gaat praten. Ik wens jou hele fijne kerstdagen toe en zal je weer snel bellen Je bent een topper...heel veel lieve warme groetjes Henny